Abed's Blog

یاران غار

Abed's Blog

یاران غار

برزخ کارشناسی تا ارشد با "گتسبی بزرگ"

۱.         چارسال گذشت الانم باید بشینیم مث سگ واسه ارشد بخونیم امتحانا که تموم بشه امون نمیدم شروع میکنم واسه ارشد....تا کی وعدهُ وعید

۲.      فقط حیف شد بچه ها دارن هر کدوم یه ور میرن یکی استِریت شده یکی از کون آورده(اصلا شخص خاصی مد نظرم نیس!) یکی داره میره اونور آب(خدا نصیب همه بکنه) یکی رفته سر خونه زندگی (لایک)یکی هنوز کارشناسیش مونده یکی ....و من در هیچ یک از گروه های نام برده قرار نمی گیرمL

۳.           امروز رفتم برنامه ی امتحانیو یه نگاه انداختم دیدم یه 10 روزی وقت دارم و یهو کرم افتاد تو تنم که برم یه رمان بخونم...یه 40 روز پیش تو نمایشگاه زنگ زدم مهدی گفتم کتاب خوب اگه میشناسه بگه بخرم اونم گفت "گتسبی بزرگ" و چنتا کتاب دیگه منم همین گتسبی بزرگو خریدم اولش تا بیام خونه همونجا بعد نمایشگا شروع کردم سرسری یه چن صفحشو خوندم, دیدم اصلا رو اعصابه مترجمش N سال پیش اونو ترجمه کرده الانم با همون رسم الخط داده به چاپخونه ( یعنی اولش اینجوری بود) از این که اینهمه راهو رفتم نمایشگا این کتابو خریدم هم به خودم لعنت فرستادم هم به مهدی....خلاصه با یه نگاه به کتابخونه ی شخصی که از کتابای خونده شده و نشده پر شده اول "قصر" کافکا رو گرفتم ولی بعدش پشیمون شدم گفتم برم همون گتسبیو بخونم آخه یه لیستی تو کتاب هست از 100 کتاب برتر قرن که این کتاب دومیشه گتسبیو گرفتم شروع کردم به خوندن اما چه خوندنی!!......

۴.              یه کله 85 صفحشو خوندم خودم شوکه شدم چون تا میرفتم شماره صفحه رو نگا کنم میدیم یه 10...15 صفحه گذشته انصافا با اینکه تا اینجاش هیچ اتفاق خاصی نیفتاده ولی کشته مرده ی توصیفاش شدم بعضی جاها اندام زنا رو جوری توصیف میکنه تو میری تو کف که این میتونه شبیه کدوم یکی از زنایی که میشناسی باشه ...خلاصه تا اینجاش که خیلی حال کردم راستش یه جورایی به "اسکات فیتز جرالد" ایمان آوردم

۵.      درست وقتی که باید بشینم کم کاریهای یک ترمو تو فرجه ها جبران کنم نشستم سیزن اخر لاست رو تموم کردم (من چرا اینجوریم؟!!)

۶.            و اما لاست......بقول سایت خواب بزرگ خیلیا با دیدن قسمت آخر لاست با یه گالن بنزین دنبال خونه آبرامز میگردن....و این داستان ادامه دارد

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 07:22 ب.ظ

تحویل بگیر ، کتاب معرفی کنی ، خوششم بیاد ، بعد لعنت هم بشی ، رفیقه ما داریم؟؟ :دی
با یه گالن بنزین ؟؟ ابد من میخوام بقیش رو ببینم ، اینجوری نگو

رفیق از من گل تر میخوای؟؟ تو دو تا پست پشت هم ازت یاد کردم

مهدی یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

اون از کون آورده هم شخص خاصی مد نظر نیست هاااااا ؟؟؟؟؟ حالا این نوت خصی در گیلان قسمت آخرش مونده ، های های های های هااااااااای :دی

من اسم نبردم ولی تو خودتم واقفی که از کون آوردی

مهدی یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

ما که خیالمون از کونمون راحته و این بد نامی ها نمی ماسه بهش دااااااااااش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد