Abed's Blog

یاران غار

Abed's Blog

یاران غار

بسم اله

1.   اول از همه بگم که اسم وبلاگو خواستم بزارم abed ولی یکی قبل از من این اسم ورداشته بود منم برعکسشو برداشتم خدا رو چه دیدی شاید اسم دخترمو بزارم "دیبا" البته این بستگی به مادرش  داره..

2.   از اونجایی که از وردپرس خیلی خوشم میومد که اینم برمیگرده به وبلاگ "خواب بزرگ" خواستم برم اونجا وبلاگمو شروع کنم البته رفتم و گزینه sign up  شَم زدم ولی ....مشترک گرامی دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد....

3.   مهدی میگفت بچه های دانشگاه تهران (مهراز) یه وبلاگ دارن رفتم و با کلّی دردسر بالاخره پیداش کردم این شد که ما هم به جرگه ی بلاگ اسکای پیوستیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://title.blogsky.com

خوش آمدی رفیق

حسین جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

مهدی یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

خوشا بلاگی که با نام و یاد ما آغازید . ماشالا پسر ، برو پشتتیم

بله دیگه...تاثیرات تشویق های بی وقفه ی جنابعالی بوده...

سامان سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 06:53 ب.ظ

قوت قلب
قوت قلب

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد